luni, 30 iulie 2012

Cheile Cibului si cheile Madei judetul Hunedoara

Cheile Cibului si Cheile Madei

Poze excursie Cheile Cibinului si Cheile Madei

Anul trecut sau acum doi ani am fost cu Oli si cu un grup de copii de la scoala la care preda "Andrei Saguna" din Deva si am vazut Cheile Cibului si Cheile Madei, pe o vreme de toamna tarzie din cate imi aduc aminte. Cred ca acum 2 ani am fost si le-am vazut, mai exact in toamna anului 2010.

"Cheile Madei este o arie protejată de interes național situată în partea sud-estică a Munților Metaliferi, în județul Hunedoara, pe teritoriul comunei Balșa, ce corespunde categoriei a IV-a IUCN (rezervație naturală, tip mixt).

Rezervația cu o suprafață de 10 ha, este străbătută de apele văii Balșei și are o valoare peisagistică, floristică (elemente termofile endemice) și speologică (calcare jurasice) deosebită."
sursa wikipedia.org

"Situate in partea de est a Culmii Plesa Ardeului, Cheile Cibului se desfasoara pe 1,4 km lungime, aval de localitatea Cib" sursa wikimapia.org

Galerie foto / poze Cheile Cibinului si Madei din judetul Hunedoara













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu