joi, 20 iunie 2013

Deva - Santuhalm - Cristur - Pestisu Mare - Pestisu Mic - Josani - Valea Nandrului - Nandru si retur

Traseu cu bicicletele prin judetul Hunedoara

Traseu Deva- Cristur - Pestisu Mare si Mic - Josani - Nandru si retur

Traseu din Deva pana la Schitul cu hramul sfantului Nectarie

Zilele trecute am facut un traseu de doua ori. Odata am ajuns pana la schitul cu hramul sfantului Nectarie. schit care a fost initial pensiune, dar care a fost cumparata de la fostii proprietari si transformat in loc monahal. Zona este frumoasa si linistita. Prin zona curge molcom un rau unde daca doriti aveti posibilitatea sa pescuiti clean, o specie de peste rapitor.  Din satul Nandru pana la schit mai sunt 1,5 km. Distanta efectiva din Deva, urmand traseul pe care l-am parcurs noi este de aproximativ 20 de km. Noi am urmat traseul Deva - Santuhalm - am luat-o prin Cristur - am iesit pe soseaua Hunedoarei - Pestisu Mic - unde am facut dreapta catre Pestisu Mare apoi am luat-o prin Josani - Valea Nandrului - satul Nandru si de aici catre Schitul Sfantului Nectarie. Parintele care pastoreste acest locas este un om cu frica de Dumnezeu. Ne-a intampinat cu bunatate, ne-a binecuvantat si ne-a oferit cateva de-ale gurii. Daca sunteti in drum ar trebui sa faceti cel putin un popas la acest schit, un schit care desi a fost ridicat de putin timp are propria istorie si propriile lui minuni infaptuite spre slava lui Dumnezeu.

Zona Deva - Cristur - Pestisu Mare si Pestisu Mic - Hunedoara
Zona Deva - Cristur - Pestisu Mare si Pestisu Mic - Hunedoara

Zona Pestisu Mic - Josani - Valea Nandrului - sat Nandru
Zona Pestisu Mic - Josani - Valea Nandrului - sat Nandru


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu